Máte doma ADHĎáčka??

21.12.2020

Máte doma ADHĎáčka??

Tak to Vám určitě přijdou velice povědomé tyto obrázky z denního života s takovým miláčkem:) 
Vyfotila jsem je v čekárně u dětského psychiatra- není k tomu co dodat:)
My,rodiče, jsme toho již načetly a slyšely spoustu, jak na tento typický "rys" našeho člena rodiny, co nejlépe působit...
Ale co doporučuji, tak ať si Vaše ratolest přečte SAMA tuto knihu " Jak přežít s hyperaktivitou a poruchami pozornosti. Rádce pro děti s ADHD a ADD", kniha je přímo psaná pro DĚTI!
Je srozumitelná, vtipná, s kvízy a testy, kde se samo dítě může otestovat a zjistit v čem se zlepšit...
Mému synovi je už 13let a to co řekne maminka, jako kdyby nebylo... 

Tak teď nechávám mluvit tuto knihu!:) 

A syna opravdu baví! Prohlásil :" On (autor) o mě všechno ví!  Takhle to všechno mám a cítím!"
Wow!... tak konečně mu někdo opravdu rozumí!:)  A já jsem za to šťastná!
Díky  Johne Taylore!!:))


P.S.: Až ji dočte Vaše dítě, přečtěte si ji určitě také- dle mě je to NEJ kniha o ADHD a ADD